sobota, 20 grudnia 2014

Teraz czas na "Tomaszkowice" - spektakl "Firma dziękuje" w opiniach uczestników ŚDS



Tak jak już informowaliśmy, 04.12.2014, tuż po powrocie z Bratysławy, wybraliśmy się z całą ekipą Teatru trochę Innego oraz naszymi wspólnikami z ŚDS Tomaszkowice, do Teatru STU, na sztukę Lutza Hübnera pt. "Firma dziękuje". Po opublikowaniu refleksji aktorów Teatru trochę Innego, kolej na recenzje uczestników z Tomaszkowic:



Dla mnie sztuka była nudna, chociaż miejscami śmieszna, co jest na plus. Aktorzy bardzo dobrze grali, a szczególnie podobała mi się rola młodej Mayumi, której zachowanie przypominało zachowanie idiotki-dziecinnej, słodkiej.

Marcin S.
         



Mnie sztuka bardzo zainteresowała, najbardziej rozbawiły mnie sceny komediowe odegrane przez młodą  Mayumi z Krusensternem. Najciekawiej według mnie grał Piotr Cyrwus.

Krzysztof  P.






Bardzo mi się podobał spektakl. Wspaniali aktorzy, dobrze znani. Sztuka godna polecenia, dla tych którzy żyją w zwariowanym świecie zawodowym, gdzie wciąż trwa walka o stanowisko.
 
          B. K.





Spektakl podobał mi się. Największe wrażenie wywarł na mnie aktor w garniturze - Krusenstern. Sceny były śmieszne.




Krzysztof Gołąbek










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz